Ballettskolen får nye eiere

Else Margrete Sveinsson, Irja Tuchel og Marion Celine Rudsli har tatt over stafettpinnen videre fra Siri Frømyr. Vi har jobbet tett og godt med Siri siden hun overtok driften og vi er alle glade for at vi har fått denne muligheten av både Siri og Jorunn. Det er med stor glede, ære og giv vi 01.01. 2018 trer inn i rollen som eiere av Ballettskolen.

Bygget eies fremdeles av HH Inter utvikling. Fremover nå skal vi fortsette å jobbe med eierne av huset for at Ballettskolen skal kunne bli i det Blå huset på Sørbyhaugen 33. Det er her Kirkenær Ballettskole hører hjemme. Vi er dialog med eierne av huset , og etter siste møte ser vi nye muligheter. Vi er ikke helt i mål enda, men jobber intensivt for å få en avtale på plass.

I denne saken på Akersposten.no ( http://akersposten.no/nyheter/nye-eiere-ny-fremtid-for-ballettskolen/19.1504 ) kan dere kan lese om overtagelsen, vårt engasjement og nye positive utspill fra HH Inter Utvikling.

Vi håper dere alle blir med oss på veien videre i drømmen vår om å bevare Kirkenær Ballettskole og det tilbudet dette er for barn, unge, voksne, ansatte og dansemiljøet i Oslo.

Hjertelig hilsenSiri, Else, Irja og Marion Celine   ❤️